Az összes állásajánlatunk a rendszerben: 284 Állás

Customer Excellence Representative

(Budapest)

hivatkozási szám: KG-533

Partnercégünk, vezető globális amerikai multinacionális vállalat, mely hazánk elsőszámú munkáltatójának számít. A modern technológiákkal működő és a folyamatos fejlesztéseket szem előtt tartó vállalat tervezi és telepíti azokat az iparágvezető technológiákat, amelyek a világot energiával töltik fel. Szállítja, átalakítja, automatizálja és optimalizálja az energiát annak érdekében, hogy biztonságos, hatékony és megbízható elektromos energiát biztosítson. Budapesti csapatukhoz, a franciaországi feladatok ellátására keresünk munkatársat minimum 1 éves időtartamra.

Feladatok:

  • a budapesti csapat tagjaként kapcsolattartás a franciaországi értékesítési csapattal és a vevőkkel egyaránt
  • vevői igények alapján a megrendelések indítása SAP rendszerben, azok teljes nyomon követése a termékek kiszállításáig
  • kapcsolódó dokumentációk kezelése: rendelés visszaigazolás, kontroll-riportok, számlák
  • készletszintek nyomon követése, ellenőrzése
  • felmerülő reklamációk, problémák megoldása
  • szoros együttműködés a társosztályokkal

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség
  • folyékony FRANCIA és ANGOL nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Customer Service területen szerzett gyakorlat előnyt jelent
  • MS Office (különösen Excel) és vállalatirányítási rendszer ismeret (SAP / Oracle)
  • ügyfél- és megoldás-orientált munkavégzés
  • kiváló kommunikációs készségek
  • magas minőségű munkavégzés
  • nemzetközi munkakörnyezetben szerzett tapasztalat előnyt jelent

Amit kínálunk:

  • munkavégzés helye: "A" kategóriás irodaházban, Budapesten
  • multikulturális, modern munkakörnyezet
  • alapbéren felüli juttatások
  • határozott időtartamú munkaszerződés

Jelentkezés

Jelentkezés

Ossza meg ezt az állást: