Az összes ajánlatunk: 282 db állás

Ügyfélszolgálati koordinátor

(Budapest)

hivatkozási szám: KG-776

Partnercégünk, vezető globális amerikai multinacionális vállalat, mely hazánk elsőszámú munkáltatójának számít. A modern technológiákkal működő és a folyamatos fejlesztéseket szem előtt tartó vállalat tervezi és telepíti azokat az iparágvezető technológiákat, amelyek a világot energiával töltik fel. Szállítja, átalakítja, automatizálja és optimalizálja az energiát annak érdekében, hogy biztonságos, hatékony és megbízható elektromos energiát biztosítson. Budapesti csapatukba, a Benelux régióhoz kapcsolódó feladatok ellátásához keresünk hollandul folyékonyan beszélő munkatársat.

Feladatok:

  • a szerződéses partnerektől érkező megrendelések fogadása
  • a vevői rendelések ellenőrzése egy checklist alapján, majd ezek rögzítése SAP rendszerben
  • szoros együttműködés és információ egyeztetés a társosztályokkal (Order Management, Sales, Pricing stb.) a sikeres rendelés bevitel érdekében
  • rendelések nyomon követése, ügyfelek tájékoztatása, reklamáció kezelés
  • riportok készítése SAP-ból és egyéb belső rendszerekből

Elvárások:

  • középfokú végzettség
  • folyékony ANGOL és HOLLAND nyelvtudás
  • MS Office magabiztos használata
  • ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • kiváló kommunikációs- és problémamegoldó képesség
  • pontos, megbízható munkavégzés
  • projektmenedzsment szemlélet
  • logikus gondolkodás

Amit kínálunk:

  • multikulturális, modern munkakörnyezet "A" kategóriás irodaházban, Budapesten
  • hosszú távú együttműködési lehetőség
  • béren felüli juttatások, cafeteria
  • fitness terem / jógastúdió használata
  • canteen

Jelentkezés

Jelentkezés

Ossza meg ezt az állást: